top of page

גיבור השנה 2022

עודכן: 3 בנוב׳ 2022

זהו רגע מאוד מרגש וחשוב עבור פרויקט נערי האור - Youth of Light.

הבחירה לאיש השנה, ההשתתפות בטקס גיבורי השנה וההכרה שהפרויקט מקבל, תאפשר לנו להמשיך, להתפתח ולהעניק לעוד ועוד בני נוער הזדמנות לשינוי כיוון בחייהם.

תודה על כך לקשת 12 ולמפעל הפיס. לכל נערות ונערי האור - אתן הגיבורות, אתם הגיבורים. אתם שעושים דרך מדהימה. ממקומות חשוכים ומורכבים, לעבר האור. אתם שעובדים להאיר את הפוטנציאל. אנחנו כאן בשבילכם !!!

אנחנו עם שישה מרכזים פעילים, ועומלים ללא הרף להקמת מרכזים נוספים, במודיעין עלית, בבני ברק, בקרית גת, בג׳סר א-זרקא, ביפו, ובערים רבות נוספות. אמנם קיבלתי פרס אישי, אך הצלחת נערי האור היא תוצר של עבודת צוות רבת שנים, של הרבה מאוד אנשים, שיתופי פעולה, גורמים מטפלים, אנשי חינוך, תורמים ומתנדבים רבים ולקוחות שרוכשים את המוצרים האיכותיים שלנו והופכים בכך לשגרירים של סיפור הנערים והנערות שלנו.



זהו רגע של תודה והזדמנות נפלאה להודות לכל מי שמאפשר את העשייה הזו.

תודה ענקית ומיוחדת לכל 2000 הבוגרים שלנו. ובמיוחד למולי הצלם, לאהרון שמפעיל את הילדים, טובי הספורטאית, מני שמבריק את החלונות. מעיין שחזרה לחלום, נעמה שעושה חייל, סי, מיכאל, נהוראי, מוחמד, מרווה, עלי ומוענד. תודה לשגיא סנטוריני הנער הראשון שנתן לנו השראה. ובאמת לכל אחת ואחד. אוהבים אתכם ובקרוב נקים קהילת בוגרים מסודרת ונוכל להתחיל להציע מלגות, קורסים, הכשרות, הצעות תעסוקה, ולהמשיך וללוות אתכם לעבר חיים בוגרים של שגשוג והצלחה.

תודה רבה לפטריציו פאולטי, נשיא הקרן העולמית, שפיתח את שיטת החינוך שלאורה אנחנו פועלים. וכמובן לכל הצוות האיטלקי שמלווה אותנו כל השנים. במיוחד למרקו ואלנה, ולג׳אני.

קודם כל ולפני הכל, תודה ענקית לכל הצוות הנפלא של נערי האור. למיקה, שאין מילים לתאר את הנתינה האינסופית שלה, ואת הנשמה היתרה, המקצועיות וחוסר ההתפשרות שלה! לאסף, שהיה ממש למן הרגע הראשון בעמותה, וממשיך להוביל אותה בחוכמה ורגישות. להילה, שלאורך כל השנים תורמת ומקדמת בראייה אסטרטגית ורחבה.

לאיילון שמהווה מודל לאנשי החינוך, לאדוה, שהייתה חברת וועד וכעת מסייעת ברגישות ותשומת לב מיוחדת, לגילי הנפלאה, טל התקתקנית, צור המוכשר, דוד שהצטרף לאחרונה , ולכל אנשי החינוך שלנו: יהונתן, מאור, עלי, סימה, עביר, אבישג. תודה גם לאור ולאשכול. ולכל מי שלקח חלק בעבר.

תודה למייסדי העמותה. מוטי לוי הנפלא, שתרם רבות בשנים הראשונות, אצלו בחווה בירושלים קם הפרויקט הראשון, ובלי האהבה, התרומה, הדחיפה והחוכמה של מוטי ויעל, לא היינו יכולים להקים את העמותה.

תודה לשולמית אסיף, שהיתה היו״ר הראשון, ובאהבה והקדשה מיוחדים ויוצאי דופן איפשרה את תחילת הדרך.ֶ ותודה לטל בלבן דותן, שעשתה דוקטורט בבר אילן, והיום מנהלת את המכון לחקר המוח של קרן פאולטי העולמית, ומסייעת לנו לקדם מחקר נוסף לבחינת האימפקט של נערי האור.

תודה רבה לשותפות הנהדרת ורבת השנים (מעל 10 שנים) עם משרד הרווחה. שותפות שהתחילה עם יחיאלה ארבל, שהיתה המנהלת של האגף לשיקום נוער. אישה נהדרת, חכמה וחרוצה, שקידמה רבות את נושא התעסוקה לבני נוער בסיכון בישראל, ופרשה לא מזמן לפנסיה.

תודה רבה לשיתוף הפעולה עם מית״ר אשקלון, ועיריית אשקלון. בעיר אשקלון פיתחנו את המודל של נערי האור,ֶ ועל כך תודה מיוחדת. אתם דוגמא ומופת, למקצועיות, ואהבה לילדים. במיוחד למישל וחנית וכל צוות המית״ר, לכרמית, למזל, ולראש העיר תומר גלאם.

הפרויקט השני שלנו,ֶ הוקם בעיר עראבה.

תודה גדולה לד״ר סאלח דראוושה ועמותת אלרואד. לחולוד, ולכל צוות המית״ר בעיר. תודה גדולה למית״ר חולון. לטל הנהדרת. לאיתי, וכל הצוות. ותודה לצוות הוותיק של תקון בקהילה, לגלית גבע ושמוליק חלק.

תודה לבושרא וכאמל מזריב, השותפים שלנו בפרויקט בזרזיר. אתם דוגמא ומופת למנהיגות וקידום שינוי בעולם.

תודה לאלירן מנהל תיכון עירוני כ״ח על הפרויקט החדש והייחודי בתל אביב, שמשלב גם לימודי יזמות. תודה לאושרי וכל צוות מצפה ים. המעון בהרצליה ממנו מגיעים הנערים לרשפון. ולחסות הנוער, לסוזן, זיו, ענת, מיכל ואפרת.

תודה לציונות 2000 ובמיוחד לאפי טולדנו. לאורך השנים העבודה המשותפת גיבשה את מודל העבודה. תודה מעומק הלב לקרן IVN . למיכל, לנוגה, ולאורית. שיתוף הפעולה איתכן, חשוב מאין כמוהו. ידעתן להעניק לנו ייעוץ, הכוונה, ובעיקר ליווי ברגעים המורכבים ביותר. קרן IVN עושה רבות, בשקט וצניעות,ֶ מאחורי הקלעים, ומקדמת עסקים חברתיים בישראל. ולאחרונה, לשמעון ולשיתוף הפעולה שנרקם עם קק״ל.

תודה לכל המשקיעים החברתיים, לחברת צ׳יטה שליחויות, ובמיוחד לשמעון ושלומי. לבנק הפועלים, בנק לאומי, קרן קסירר, קרן אל עזרא, קרן בולטימור, מגדל, משרד עורכי דין מיתר, חברת קורנית דיגיטל, לטייסת 166, למשרד ראש הממשלה ולחברת IBM.

תודה לשותפים העסקיים, רשת סבון, רשת ברא, אנדג׳וי, סושיאלי, חברת חשמל, וויקס, סינדיאנת הגליל. ולכל בעלי העסקים הקטנים והבוטיקים ברחבי הארץ שנותנים מקום לנרות ולסבונים שלנו ויוצרים שרשרת אור.

תודה מיוחדת לחברת אידאה, ולבן וזאביק הנפלאים שמלווים את המיתוג שלנו לאורך שנים.

תודה לכל האנשים היקרים שמלווים אותנו, רו"ח רוחמה סלמן, עו״ד רונן אוחנה, אוסנת גרימברג, עוז חסר, שרונה, גל ראן, משה ברוך, גלית ודני מבסט סייט, תודה לאבי ציטרשפילר מחוות דרך התבלינים ולענבר גולדשטיין על ייעוץ אסטרטגי.

תודה מיוחדת לנטע פורת ציפורי חברתי, על יצירת קשרים ללא סוף, על גיוס משאבים, ועל פתיחת דלתות.

תודה מעומק הלב לחברת גל אורן הפקות, למיכל ואדר. תודה לצביה הדוברת שלנו. למעצבות חווה ביטרמן שרון ברונשר ולארה רוסנובסקי. למשפחת מינץ ואילונה, ולעיתון א.ב. לאילן שחורי ולחברת טאסק. לעומר וקרן קפלן.

תודה לוועד המנהל של העמותה. קודם כל לאורי, היו״ר של העמותה, על שנים של עשייה ונוכחות, לשרון, ולג׳אני. תודה לוועדת הביקורת יבגני ורחל.

תודה ענקית לחברת סטארי, ומשפחת וינפלד היקרה, על תרומה, דחיפה, חוכמה , ניסיון ואינסוף קשרים שדוחפים אותנו קדימה! בעיקר לאור, דנה ומנחם.

תודה רבה לעברי לידר על השותפות, ועל יצירת סדרת נרות ייחודית. למשי קליינשטיין שבחרה לרכוש את הנרות לחתונה ולהעניק לנו את הפרס.

תודה לאשת ראש הממשלה ליהיא לפיד - Lihi Lapid, ולשר הרווחה מאיר כהן.

פרויקט נערי האור הוא תוצר של הרבה מאוד אנשים טובים לאורך הדרך, שהיו שם ברגעים שונים ונתנו מעצמם. התנדבו. תרמו. סייעו. ביניהם לאליאב, ליואל ורוני, לאבנר ורותי, לאתי ועופר, לפרופ׳ ג׳ק חביב, לעמית, לרונן, לטלי גולן, ולעוד רבים.

תודה מיוחדת לאחינועם ניני הנהדרת, שתרמה לנו ערב ולשותפות נפלאה. תודה לסי היימן האחת והיחידה. תודה לבטי רוקאוי. לדרורית ויאיר ניצני. לשחר אבן צור. למשה פדלון ראש עיריית הרצליה, ובכלל לאנשי העיר, עופרה, עופר ואיה.

לחברים היקרים לדרך, לאביטל מהבית של סוזן, יוני מקיימא, דורון מגוונים של מתוק, יפית מהאריה והתרנגול.

לספקים שלנו שמלווים אותנו לאורך הדרך בסבלנות - פטרוס זיו כימיקלים, גלידת קולורדו, ב. גבריאל, רב מסר ועוד.

בנימה אישית, תודה להורים שלי איציק ושושי, ולקרן אשתי הנפלאה, לבנות שלי, ליה ותמרי, ולהורים של קרן אורה ויורם. המשפחה הנהדרת תמיד שם.

ומעל לכל, לכל אחת ואחד מכם, שבחרתם לרכוש את המוצרים של נערי האור. בלעדיכם, כל זה לא יכול להתקיים. תודה מעומק הלב על הבחירה בנו, בנרות, בסבונים, ובמארזי המתנה שלנו. המנוע של הפרויקט הוא קידום המותג, ורכישת המוצרים שהנערים והנערות מייצרים ומשווקים.

נשמח מאוד שתפנו אלינו קשרים לארגונים, לעסקים שרוצים לשווק את המוצרים, וכמובן שתמשיכו לבחור ולרכוש את המוצרים של נערי האור.

תודה לכל מי שבחר בנו, בנערות ובנערים ובעתיד החברה הישראלית.

שתהיה חברה של שלום ולכידות חברתית. אמן.

רני אורן,

מנכ"ל עמותת פטריציו פאולטי


 










פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page