top of page

הסיפור של טובי

פרק תשיעי

מה מוביל נער או נערה להגיע לרחוב? האם קרה לכם בתור נערים או נערות שהרגשתם שההורים לא מבינים אותכם? ששופטים אותכם? שלא מאפשרים לכם להיות מי שאתם? שאתם רוצים לברוח מהבית? כך טובי Toby Ellis, שגדלה בבית חרדי, וחוותה ילדות מאוד לא פשוטה, הגיעה לנקודה שהיא מרגישה חנוקה, מרגישה שהיא חייבת את החופש שלה, ושהיא לא תצליח למצוא אותו במסגרת ובסביבה החרדית, לא בבית, לא בקהילה. בניגוד להסכמת הוריה, החליטה לחזור בשאלה, דבר שגרר קשיים בהתחלה במערכות היחסים עם המשפחה והקהילה שבה גדלה. בגיל 16, מצאה את עצמה טובי נאלצת לעזוב את בית הוריה. לבדה, ברחוב, חיפשה את דרכה. היא הגיעה לבית המלאכה שלנו, לנערי האור פרויקט נערי האור - Youth of Light ומצאה שם בית. אסף Asaf Percia ורועי Roei Tamari הנפלאים, שהיו הרכזים בפרויקט, הצליחו להכיל אותה, ולתת לה תחושה של ביטחון, שמישהו מבין אותה, מקבל אותה, מאמין בה. המסגרת איפשרה לה לעבוד, לסיים את לימודיה, להשלים בגרויות, ובעיקר לרכוש כישורי חיים שיקנו לה בסיס להצלחה בחיים. היא רכשה הרגלי עבודה טובים, אחריות אישית, משמעת פנימית. אחרי שסיימה את השתתפותה בפרויקט, הרגישה ביטחון, הרגישה שהיא יכולה להגשים את עצמה. היא למדה את מקצוע הספורט-תרפיה. כיום טובי מטפלת בספורטאים. טיפולים בפציעות ספורט, שיקום, טיפולי והכנה לתחרויות. היא מנהלת קליניקה משלה - עוצמת המגע - טובי אליס - כבר שמונה שנים, ובעיקר מרגישה ברת מזל לעשות את מה שהיא אוהבת.




טובי בעצמה ספורטאית, חיה ונושמת ספורט, רצה כבר שלשה מרתונים. היום בנוסף לטיפולים היא גם מאמנת כושר ומאמנת לריצות ארוכות. ״אני מאמינה שבכדי להשיג את מה שאנחנו רוצים, אנחנו צריכים-לעשות ולהתמיד, כי ככה זה עובד ״ . זה המוטו שלה כיום בחיים.



השבוע, טובי היקרה, התארסה לאור, בן זוגה! אושר גדול עבורכם אהובים. היא שיקמה את מערכת היחסים עם המשפחה, ונמצאת היום בקשר טוב. טובי היא דוגמא מדהימה של נערה מוכשרת, חכמה, ומיוחדת, שהיתה זקוקה לרגע של יד מושטת, של סביבה מכילה ותומכת, ושל עזרה, על מנת למצוא את המסלול שלה בחיים. שבת שלום, שבת שלווה, ושאור ותקווה ימלאו את ליבנו ויאפשרו לנו לראות את מי שסביבנו, את ילדינו, את בני זוגנו, את חברינו, בעיניים אוהבות ❤️


פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page